четвъртък, 20 януари 2011 г.

Наръгват секретар на ВМРО-НИЕ в Сливен

Нападателят коли хора по Гергьовден като агнета

от ТАНЯ ИВАНОВА

"Наръга ме в областта на сърцето. Общо нападателите бяха четирима. Кръвта почна да напоява ризата ми и ми прималя. Изглеждаше дребен и невзрачен, но този човек бе тръгнал да убива!"- това разказва секретарят на градската организация на ВМРО- НИЕ - Сливен Валентин Велев.
Кървавият инцидент се разиграва в полунощ на 16 май. Младият войвода празнува своя рожден ден в дома си в квартал Сините камъни."Компанията чакаше сестра ми Татяна, която бе тръгнала към дома ми. Неочаквано телефонът иззвъня и чух гласа й: "Батко, на входа едни мъже се закачат с мен. Не мога да се отърва от тях..." Веднага изхвърчахме с моя приятел Станимир Енев към мястото. Заварихме четиримата мъже, които дърпаха сестра ми. Опитвали се да я изнасилят. Кръвта ми кипна. В този момент единият от тях извади нож и
замахна към мен

Бе много бърз и ме удари в сърцето. Другите трима ме ритаха по гърба, слабините и областта на бъбреците. Силен съм, но добре, че бе приятелят ми Станимир. Трудно щях да се справя с четиримата нападатели."
Нападателят Георги С. е известен в квартала като скинар и побойник по думите на другата жертва на нападението Станимир Енев. Нападал предимно турци и цигани, но напоследък не прощавал и на българи под влиянието на наркотиците. "Той е готов убиец! Ножът му се плъзна по ребрата ми, иначе нямаше да съм жив. Около Гергьовден е нападнал 20- годишно момче от село Кипилово, Котленско. Налетял му да го коли като агне. Този човек е социопат! Може така да празнува именния си ден- нали е Георги- с кръв! Полицията го е пуснала след нападението на 7 май. Една седмица по- късно той едва не ме уби! Сега отново се разхожда на свобода... Утре пак ще посегне на жена или на беззащитен човек!"- гневи се Валентин Велев.
Войводата от Сливен чака да мине прокурорското решение и след това ще заведе дело за опит за предумишлено убийство. Сестра му Татяна Велева още не може да преживее стреса от среднощното посегателство. "Разбрах, че Георги живее в моя квартал, през два блока. Едва на 19 години е. Правел се на скинар, но расизмът е само прикритие за маниакалната му агресия Цяла шайка са... Сам човек не би се отървал. Приятелят ми Миро се обади на 112 и спешен екип дойде на мястото. Откараха ме в болницата и раната ми бе бързо зашита- не загубих много кръв. Ще запомня този рожден ден! Можеше да ми е последният!"- споделя Велев, който по професия е еколог.
Секретарят на ВМРО- НИЕ не храни подозрения, че опитът за убийство е по политически причини. Въпреки това не изключва да има врагове, които желаят смъртта му. Ценностната система на 19- годишният нападател лесно би го превърнала от случаен в поръчков убиец.

Георги Шейтанов- ПР в МВР- Сливен:


Не можем да задържаме повече от 24 часа!
Нападателят Георги Стоянов в момента е на свобода. Полицията си е свършила работата, не е в нашата компетенция да задържаме човек повече от 24 часа. В първия случай от 7 май той е задържан по закона за МВР. Става въпрос за скандал между две компании, който прераства в бой. Георги С. наръгва свой съименник в корема- вероятно са празнували Гергьовден. Във втория случай налице е дребно хулиганство, битов спор. Образувани са проверка по случая и дознание. Потърпевшият Валентин Велев в момента не е в Сливен, ще се срещне с дознател Алиева другата седмица.


В съдебно-медицинското удостоверение, издадено от съдебния лекар д-р Тома Чаушев пише, че "освидетелстваният само случайно не е получил по-тежко нараняване с опасност за живота му". Ножът се е плъзнал по реброто и не е попаднал в сърцето, пише още в удостоверението.


ВМРО- НИЕ - Сливен: Къде е законът?
Настояваме законът да бъде прилаган с цялата си строгост към подобни, опасни за обществото хора и изразяваме съжаление, че местната полиция не разполага с маркери за дрога, които да използва и по отношение на пътните убийци. Задаваме си въпроса защо след подобни нападения извършителите остават на свобода и какво ще се случи с новите потенциални жертви на такива типове?


/от вестник "168 часа"/

Няма коментари:

Публикуване на коментар