сряда, 19 януари 2011 г.

Ясновидката на Алексей Петров: Прокурорът Николай Колев се е самоубил!

Соня Заварчик: Никола Филчев не е замесен в убийства


ТАНЯ ИВАНОВА
"В числата на Алексей Петров има три деветки - доста работа ще имат с него, но накрая ще бъде оправдан. Той беше пожертван от висшестоящи. Срещу Никола Филчев няма да има заведени дела - това твърди ясновидката Соня Заварчик, която "облъчваше" магистрати и вдъхваше положителна енергия на Алексей Петров по време не следственото дело срещу него. - Бившият главен прокурор Филчев е напълно психически здрав и няма вина за убийствата на прокурора Николай Колев и ямболската адвокатка. Колев е бил нагазил дълбоко и се е самоубил - чух за това, когато работех на "Позитано" 12 в моя кабинет по китайска медицина." - разказа ясновидката на Петров. Според нея ямболската ядвокатка Надежда Георгиева е била убита заради провалено дело за много пари на човек от подземния свят. Соня не одобрява политическото хамелеонство на Яне Янев и прикрепването му към силните на деня. За сметка на това твърди, че лидерът на "Ред, законност, справедливост" е в година за брак и ще се ожени за младата си приятелка Галя Борисова. Ясновидката е на мнение, че няма да бъде доказано
престъпно трио Алексей Петров - Никола Филчев - Филко Славов
"Тези спекулации и интриги трябва да спрат, България и обикновените хора не печелят от тях! - гневи се Соня. - Новият здравен министър д-р Стефан Константинов също ще се провали - той е гинеколог, а не администратор. На запад хората учат управление и администрация. Дянков не става за нищо - за чеп за зеле не става. Време е Бойко да си пренареди приоритетите и да изхвърли неспособните да се справят. Премиерът каза, че ако хората излязат на улиците да стачкуват, ще си подаде оствката, но това не стана. Моята прогноза е, че той няма да изкара мандата си!"Според Соня Заварчик, която с китайска медицина лекува всякакви болежки и схващания, вътрешният министър Цветан Цветанов е дал няколко интервюта по повод имотното си състояние доста неподготвен. Това, че му се раждат момичета, е кармично предопределено, смята ясновидката."България ще търпи загуби от енергийния проект "Южен поток". Борисов трябваше да бъде по-предпазлив при подписванията на договорите. Не става дума за късане с Русия, дори леля Ванга казваше: "Не късайте пъпната връв!" - на мнение е ясновидката на Алексей Петров.

Зимата ще е мека
"Сурова зима няма да има. Това са инсинуации, за да си продадат фирмите електроуредите, дървата за огрев, въглищата. Всява се смут и паника сред населението" - казва ясновидката на Алексей Петров Соня Заварчик. Досега на авторската си страница в интернет тя е познала, че "ноември ще бъде май". "Ще има 20 студени дни през зимата, но до минус 30 няма да се стигне в никакъв случай!" - категорична е ясновидката.
Каре 2 Жена президент ще има на по-следващите избори"Руса жена ще поеме управлението на България от 2015 година. В политиката ще се появят много нови личности. Ще бъде организирано движение от професионалисти, но не става въпрос за АБВ - движението на Първанов. България сега е на дъното! Трябват нови хора в управлението"- смята Соня Заварчик.




Ясновидката на Алексей Петров: Ще бъде свободен до септември!

България е Ноевият ковчег, 12 мултимилионери искат да я купят

"Облъчих Алексей Петров и магистратите с енергията си на заседанията по делото му. Не допускаха нито журналисти, нито обикновени хора, писна ми да чакам и изпаднах в транс. Така с мисълта си проникнах вътре. Облъчих магистратите и те се измориха много бързо. Непрекъснато изпращах мислоформи към тях. На Алексей Петров направих тройна защита- така, с енергията си предпазвам чакрите му- това разказа специално за вестник "168 часа" спряганата за ясновидка на скандалния Алексей Петров Соня Заварчик.- Видях кълба от дим в съдебната зала- около магистратите. Тяхното натоварване е жестоко- 2 часа се равняват на 12. В предизборната кампания Бойко светеше, а сега е помръкнал. Той е роден на 13 юни, астрален е, доверчив и не си проверява хората. Очакват го още по- големи височини в политиката, но и предателства от приближени. Той работи не за пари, а за престиж. Няма да кажа дали ще стане президент, но няма да изкара мандата си"- продължава медиумът. Откриваме Соня в семпъл кабинет на ул."Три уши". Освен дипломите й по стените, компютъра и картините, на които е нарисувала Ванга, няма друго. "Нарисувах я върху кутия от бонбони. Ходила съм при Ванга като дете. На никого не е казала, че е нейн наследник, всички шарлатани лъжат. Имах трудно детство, майка ми почина, а баща ми бе военен и пътуваше. Мащехата ми бе зъл човек, искаше да ме отрови. Мен ме пращаха по сиропиталища. На 15 години избягах от Дома в Банкя и право при Ванга. Изкачих се на Рупите- а там около мен змии... Казах им две думи и те се разпръснаха. А Ванга ми вика "Беглецът да дойде при мен"- спомня си патилата Соня."Много политици идват при мен, почти всеки ден. Лъчезар Иванов бе един прошляк, моя приятелка го хранеше в ресторант "Щъркелите" на "Позитано" 8. Познах на Софиянски, че ще стане кмет на София- стана в манастира "Свети Мина" в Орландовци. Монахинята леля Златка бе ясновидка, а той бе дошъл при нея. Като я попита дали ще го изберат, тя му каза- "Соня ще ти каже!". После той реставрира храма, а когато го призоваха като обвиняем, пращаше хора при мен да му давам енергия за делата.
Далаверите са по линия "Софиянски- Маджо"
И Румен Овчаров е идвал при мен...""Алексей Петров няма вина. Ходя да плувам на басейна "Спартак" и там хорат говорят добро за него. Ако го осъдяти му отнемат комплекса, 150 човека ще останат без работа. Дойде жена от служителките там и ме помоли да го закрилям енергийно. Така се озовах в съда. Не съм имала разговори с него, направих му анализ по снимки. Алексей има страхотна интуиция и е телепат... "Името "Заварчик" на леля Соня идва от професията й на младини- 26 години е заварчик , а после води и курсове в "Балканкар". "Тази професия е свързана с огъня, използвам огъня и в лечителството- той пречиства. Правя щит- мислоформа и изпращам огнена струя като от оксижен. Така излекувах дъщеричката на известен бизнесмен, който прави карнобатската ракия. Посред нощ я доведе с голямо топче зад ухото. След два часа и половина облъчване не остана и следа. Камъни в бъбреците лекувам с фантом- представям си, че ги мачкам като в менгеме. Всичко става с много силно биополе."Преди години Соня Заварчик завършва китайска медицина в Центъра за следдипломна квалификация на Националната спортна академия. Била е една от лечителките в център "Лотос", чиито шеф е писателят Румен Балабанов. Твърди, че военните са им правили изследвания и нейната енергия от 180 пункта средна норма стигнала 325. "Грабнах изследването си и избягах от военните. В Младежкия дом "Лиляна Димитрова" ни правиха изследването. Вера Кочовска бе много силна, но я съсипаха японците с изследвания. Царичина е една черна дупка- копали са, за да оправдаят пари. Белоградчик- Враца- Монтана са силните енергийни центрове в България.""2012 ще бъде много важна за нас. Всички ще разберат, че земята ни е избрана. По света ще има бедствия, земетресения, наводнения, но България ще остане незасегната. Нашите земи са съвременния Ноев ковчег. Могат да ни унищожат само с психотропната война.
12 свръхмилионери искат да купят страната ни
твърди Соня Заварчик.Жрицата е на 62 години, които не й личат и оправдава добрата си форма с постоянните спортни упражнения. Преди два месеца е станала за втори път баба, но никой не би я нарекъл така. Внучката й удивително напомняла майката на Соня и тя смята, че се е преродила в нея."Плувам, яздя, харесвам екстремните спортове. Снимала съм се във филма "Хан Аспарух". Направих каскада, в която от дърво се мятам на гърба на препускащ жребец. Гримираха ме, дръпнаха ми очите, но никой не разбра, че съм аз. Получих 800 лева и бях страшно богата за онова време...- смее се Соня Заварчик.- Разговарям с конете по телепатичен път. Невероятно интелигентни същества са."За политиците Соня казва, че "са от едно котило". Самата тя е с леви убеждения, харесва Маркс и смята, че Франция и Русия следват този път. Не харесва здравния министър Борисова и смята, че Дянков ще бъде отстранен преждевременно. Питае особена почит към лекари и хирурзи- пращала е на операции при професор Чирков, а за нея най- успешният министър е Радослав Гайдарски."Мъртвите са живи- духът продължава своя живот. Те много помагат на своите живи близки. Като дете щях да се удавя в Дунава, а невидима ръка ме измъкна- била е ръката на мъртвата ми майка. Ако дойде при мен човек, около него се нареждат починалите му близки. Но ако има наскоро починал сродник, аз губя енергията си за 3 дни- наказват ме. Такива за
космическите закони
Господ наказва- ако не алчния и богатия- то най- милото му!"Соня не крои планове за бъдещето. Не връща протегната за помощ ръка. Познава доброто в хората само с поглед."Голяма грешка е, че по филмите дават или ужаси, или как другите живеят в охолство. Така ни смачкват. Защо не пишат за обикновените хора?"- пита в заключение ясновидката, закриляща Алексей Петров."Септември ще го пуснат- септември ще бъде май за Алексей Петров. Той притежава още документи, важни за бъдещето на страната ни... "Ще дойде време да сложите шалварите"- казваше Ванга. Точно тези документи държи Алексей Петров." Какви по- точно? - е въпросът, потъващ в мистиката на ненаправеното от Соня Заварчик поредно предсказание.



В моргата

"Бях близо до смъртта, когато ме оперираха от извънматочна бременност. При операцията ми излязох от тялото си. В болницата бяха докарали и певеца Бисер Киров, разпарчетосан при катастрофа. Отвън баща му се молеше на някакво чердже- беше помак. Влязох в главата му и му казах- синът ти ще живее. медицинските сестри гледаха "онази работа" на Бисер Киров. Видях хирурзите от едната страна на леглото му, а от другата астралните лекари, които излъчваха светлина към тях, и двама умрели. Забавих се в транса си и ме помислиха за умряла. Закараха ме в моргата, а там дойдох на себе си и им викам: "Аз съм жива, що сте ме докарали тук?" Санитарят припадна от уплаха."


Отровеният Николай
"Доведоха ми младо момче с подгънати ръце и крака. Лекарите допускали, че е множествена склероза, не можеше да стъпва. Видях, че приятелите му са сложили нещо в питието му. Дигнах го на крака с лечение с енергия, китайска медицина, без една стотинка. Познах и, че ще се ожени и какво дете ще има..."

Чакрите
Чакра номер едно е тази на главата- тя е на вярата. Чакра номер две е на шията- тя е на надеждата. Отговаря за щитовидната жлеза. Чакра номер 3 е на любовта- намира се в гърдите и отговаря за сърце и бели дробове. Там ни "души" от любовна мъка. Чакра четири е на хармонията- тя е за черен дроб, жлъчка, бъбреци, задстомашна жлеза. Там враговете пращат лоша енергия и човек става отмъстителен, злобен, нервен.
(от вестник "168 часа")

Няма коментари:

Публикуване на коментар