сряда, 29 септември 2010 г.

МЕГИ ДИМЧЕВА ОТ ШОУТО ''ТЪРСИ СЕ'': НЕ СЪМ БИЛА ЛЮБОВНИЦА НА ГОНЗО!

Боги от "Денят е прекрасен": Забъркаха ме в студентска любов с Любо Нейков"!



"Не съм имала авантюра нито с Гонзо, нито с Росен Петров. За мен това са само интересни личности, които са гостували в предаването ни", разкри миниатюрната брюнетка от шоуто "Търси се" Меги Димчева. В него двете с екранната й половинка Нели Хаджийска разплакват известни политици, културтрегери и шоумени вече пета година.



"За пръв и единствен път видях бившият капитан на "Левски" през 2005 година, когато водехме "Търси се" в бившата телевизия "Ден". Гостуваха ни Иван и Андрей, които са заклети левскари, и го поканихме като изненада за тях. Тогава и те, и аз се запознахме с Георги Иванов"- разказа специално за "168 часа" красивата водеща. Преди година мълвата отново свързва Меги и Гонзо в интимни взаимоотношения. ТВ звездата твърди, че снимките на изпълнителният директор на "Левски" с тъмнокоса жена, която слиза от колата му и са тиражирани в жълти издания, не са нейни.

Тя категорично отрича да си е съперничила с известната манекенка Цеци Красимирова, която бе спрягана за интимна приятелка на голмайстора на "Левски" и напоследък също се изявявакато ТВ водеща в женското шоу "Високи токчета" по NOVA, за сърцето на Гонзо."Ставаме доста близки с хората, които участват в предаването, но не съм приятелка с Цеци Красимирова. Това, което разбрах за нея около подготовката за участието й в "Търси се", е, че е вярващ човек, обичаща майка, чувствителна и много естествена. Никога не сме били съперници за Георги Иванов", категорична е Миглена. Тъмнокосата водеща споделя, че не може да живее без телевизия.

Първият й досег до ТВ- магията бил в родния Шумен през 96-та година, когато я канят в Общинската телевизия като репортер. После става водеща на "Новините" в две шуменски телевизии. Екранните партньорки Меги и Нели се запознават преди 6 години в софийска кабеларка, а днес се радват на многобройни фенове на живо и в интернет пространството. "По- напористи са феновете ни във виртуалното пространство. Там си позволяват да флиртуват с нас, както и някои по- пиперливи закачки"-разказва Меги. "На улицата феновете ни са страхотни, помнят предаванията ни и цитират думи на гостите- намесва се в разговора и Нели. - Досега не сме били преследвани от засегнати хора. някои се чудят от къде ме познават и ме мислят за тяхна приятелка или съученичка."



"Когато минавам през пазара "Димитър Петков", търговци се провикват: "Прекрасни праскови за "Денят е прекрасен" или "Розови домати специално за bTV"- смее се другата руса фурия на националната телевизия- Ива Дойчинова от "Денят е прекрасен".


"Обрахме аудиторията на "Дързост и красота". По улиците ме спират възрастни хора и ми се радват, казват, че ги зареждаме..."- споделя мъжът в триото Васко Мавриков.


Трети сезон предаването на симпатичните Ива и Боги нищи междучовешки отношения и житейска проблематика от българския делник под името "Денят е прекрасен". Мавриков споделя, че го вълнуват по- заплетените истории, в които добре се проявява таланта му на бивш разследващ репортер от "Господари на ефира".


"За мен провокативни теми са кърменето и всичко от женски ресор..."- шегува се ТВ- водещият. Телевизионните дуети са единодушни, че ежедневието им е изпълнено с комични ситуации и ги спасява доброто им чувство за хумор.



"Случвало се през смях да тръгнем с колата от снимки и да забравим оператора. И почти като стигнахме на следващото място се сетихме за него"- черви се Меги. Тъмнокосата водеща определя себе си като по- затворен и търпелив човек, докато екранната й "половинка" Нели е експанзивна, темпераментна и огнена.


"Не съм бременна. Камерата качва килограми, а аз имам голям бюст и това допълнително подсилва ефекта "женствена фигура". Засега нямаме деца със съпруга ми Данаил. Това е най- голямото предизвикателство, за което се подготвяме с трепетно очакване- разнежва се русата фурия Нели. - Получих най- вълнуващото предложение за брак! Половин година след като се запознахме, навръх Нова Година, Дънди ме качи на Витоша и точно в 12 часа на фона на гърмяща и бляскава София падна на колене и ми предложи. След още 6 месеца се оженихме на брега на морето."


Споменът връща русата водеща 3 години назад. Според нея това е била една "щура сватба, без обичайните дълги подготовки и хиляди роднини". Нели и избранникът й се женят на брега на морето в курорта Лозенец. Тя носи обикновена бяла рокличка, купена предния ден от Бургас.
На сватбата присъстват двадесетина приятели, всичко е романтика, пясък и море...


"Ожених се за две седмици и бракът ми се крепи на една магия. Запознах се с жена ми Валя, на втората седмица заживяхме заедно, а на втория месец се оженихме. Решихме, че ще се опознаваме в брака- заявява сериозно и с неподражаемо чувство за хумор Васко Мавриков. Сега жена ми пише философски роман за човешките взаимоотношения. Казва се "Краят на ваканцията" и в него една жена избира партньора на живота си измежду петима. Дълбоко се надявам тук да няма автобиографични моменти..."- смее се водещият.



"Колкото по- малко егоизъм има във взаимоотношенията, толкова те са по- трайни. С моя съпруг живяхме заедно 5 години и тогава се оженихме. Това е изпитана рецепта- по нашия път вървят Иван и Вихра, които се ожениха това лято след дълга връзка, а имат и дете. Трябва да има приятелство и да можеш да говориш за всичко с партньора си. Да са като "бор и дъб- да се красят и да не се засенчват"- споделя тайната на успешния си брак Ива Дойчинова.


"Живеем в стрес, хората са колебливи. Ако Бареков не се бе развел с bTV, нямаше да се разведе и с жена си"- категоричен е Мавриков.


Между избора на гости за "Търси се" и грижите за племенника Дамиан, Меги Димчева продължава да се оглежда за голямата любов. Според нея проблемът на известните двойки е, че единият се комплексира от успехите на другия и започва едно безумно състезание. Все пак по-добрия вариант са разделите, отколкото вечния театър пред медиите, смята тя.


"О, какво ли не са писали за мен по жълтите вестници- смее се Ива Дойчинова.- Веднъж отидох на парти, бяха ме снимали с вдигнати ръце. Блузката ми се бе вдигнала и коремът ми не бе съвсем плосък. Веднага написаха, че съм бременна..."


"С мен спретнаха любовна история с Любо Нейков. Бяхме го поканили в "Денят е прекрасен" да разкаже за участието си в "Мисия Лондон". Състуденти сме, и двамата сме завършили НАТФИЗ, разминавали сме се по коридорите. Разговорът бе много приятелски и задушевен, но жълтите вестници ме изкараха, че съм му била любовница в студентските години- споделя премеждията си с жълтата преса чаровната Боги. - Писаха и, че ме били нахапали кучета на Черни връх. Съпругът ми умря от смях. Каза "Като те знам какъв си планинар, на теб ти е много и изкачването на булевард "Черни връх"... Никога не съм стъпвала на Черни връх- смее се тя.
''Най- хубавото на телевизията е, че създава приятелства за цял живот - споделя емоционалната Нели.- С Меги и продуцента ни Денис Ризов сме приятели. Това лято с Меги прекарахме 5 дни на Павел баня в безмилостен към кожите ни плаж, а всяка вечер бъбрихме дълго, дълго...за живота, смисъла, любовта. Преди години снимах рекламен клип с Тодор Колев и там изиграх "секси мацката". Ако се видя в "Търси се", изкам да ме срещнат с най- близките ми хора- съпруга ми, майка ми, сестра ми. След 10 години се виждам майка на две или три деца"- споделя интимните си мечти Нели Хаджийска."Денят е прекрасен, когато създадеш настроение на някого. Когато зарадваш, когато дадеш. После енергията се връща. Това важи както за работата, така и за личният живот"- категорично е триото Боги, Ива и Васко.


Професия всичкоправец

Съпругът на Нели Хаджийска- Данаил, се занимава с кино и е супервайзор на визуални ефекти в Бояна. "Той е царят на готварството вкъщи, а аз подреждам трапезата с декорации и свещи. С приятели играем карти, табла, монополи и катерим Витоша"- споделя за брака си русата фурия от "Търси се".Васко Мавриков се жени за съпругата си Валя за две седмици- в далечната 2004 година. Днес те са щастливи родители на Биляна и Йоана, а Валя работи над проект и пише роман. Съпругът на Ива Дойчинова Димитър е художник и работи за фондация "Не спирай", която подпомага изпаднали в криза хора. "Сътвори невероятно стъклено ателие вкъщи и сега всички заедно- дъщерите ни Ива и Мина, той и аз рисуваме в него"- радва се Ива Дойчинова. "Моят е с професия "всичкоправец", много е сръчен, музикант е, а прави мебели. Колегите му го наричат "Румен Миротвореца" заради неистовото му спокойствие"- хвали се Боги, която е щастливо женена от 13 години и майка на две деца- Надежда на 13 години и Андрей- на 4.

Няма коментари:

Публикуване на коментар