сряда, 21 април 2010 г.

ПАРИ НА РАКОВОБОЛНИ ИЗТИЧАТ В МЕКСИКО

от ТАНЯ ИВАНОВА
Български професор е заплашен от лобито на лечителя


"24 хиляди долара за 2 месеца струваше лечениято на двегодишния ми син Кирчо. Отидохме в Мексико на 27 ноември, на 11 януари излезна скенерът на детето в клиниката на Уолкър. Имаше осем разсейки"- споделя бащата на починалото в мексиканската клиника на скандалния доктор Дейвид Уолкър двегодишно дете.




"Всички бяха вдигнали ръце от детето ми в България. Видях как за 5 минути в ИСУЛ го дупчиха 18 пъти. Ако не даваш пари на лекарите въобще не ти казват какво става с близкия ви!"


Според разстроения родител на починалото дете диагнозата на Кирчо е сгрешена от лекар от "Пирогов" и невярната информация подвежда лечителя Уолкър. Бащата Иван Стамчев от Петрич не отрича, че американецът е обещал лечението на невръстния Кирчо да е безплатно.



"Каза, че ще лекува деца без пари, когато си открие клиника в България!"Идеята на въпросния лечител Дейвид Уолкър за клиника у нас изглежда постижима, след като неговата пациентка Жана Иванова решава да му преотстъпи свой имот за строеж в Сандански.

"Професор Уолкър много плака, когато разбра, че това мило създание Кики /Кирчо/ е починало. Свидетел съм как детето вдигаше температура и се борехме да я свалим. После изпадна в кома."




Наскоро Жана Иванова, която твърди, че е излекувана от Уолкър, организира медийна кампания за представянето му в България. Гостуват в телевизионни формати като "Нощни птици" и "На кафе" с Гала.



"Имах рак на дебелото черво. Направих си операция, а после се лекувах при Уолкър в Мексико. Синът ми намери координатите на лечителя в интернет. Доверих се на Уолкър, защото прочетох, че той е имал същия рак. Дадох обет, че ако оздравея, ще споделя всичко с българите!"- разказва Жана Иванова, която живее в САЩ.



"Преди да започна терапията при него, Уолкър ми говореше: "Ти си в тъмен тунел, мила, нямаш никакъв изход да излезеш, виждаш една карфичена бяла точка светлина- това съм аз, прожекторът, който ще ти покаже пътя до края! Ако ти не искаш да извървиш пътя дотам , аз съм безсилен да ти помогна"- спомня си благодарната българка.


Според нея тя се е спасила от коварната болест вследствие на комбинацията от традиционна и алтернативна медицина, която е избрала за себе си. Жената твърди, че пропагандира Уолкър в България с чисто хуманни цели и това за нея не е печеливш бизнес.



"Това е цяла организация, която смуче средствата на невинни жертви. Тези хора няма да се спрат пред нищо, аз бях заплашен със смс, в който ме "съветваха" да не се меся в техните работи!"- възмущава се професор Огнян Бранков, завеждащ Детската хирургия на "Пирогов".




Неговият екип оперира Кирчо и урежда детето да замине на лечение в Германия, което не се случва.


"Предполагам, че родителите на Кирчо изпитват вина, защото предпочетоха американския шарлатанин и Кирчо почина. Аз имам благодарствено писмо от бащата на детето за лечението, което проведохме в "Пирогов"!



Според професор Бранков Уолкър действа предимно на мексиканска територия и организацията му не е толкова агресивна в България. Бранков свидетелства, че са заплашвали и негови мексикански колеги. Сюзън Кенъл, администраторка в болница в Сан Карлос, която се намира близо до офиса на Уолкър, пише до проф. Бранков в желанието си да изобличи американеца.


"Той не е сам! Американският федерален съд наложи специална забрана за всичките му измамни практики. Затова той се премести в Мексико. Продължава да продава фалшиви надежди на отчаяни хора! Тъжно е, че хората плащат огромни суми и прекарват последните си седмици в страна, на която не разбират езика, далеч от семейства и приятели!"- пише Кенъл.



Завесата около скандалния лечител се вдигна, след като засегнати българи проговориха на страниците на "168 часа". Потърпевши споделят изживяното и във форума bgmama, където са набрани хиляди левове за спасяването на невръстния Кирчо.


" В момента няма пряко нарушение и не са подадени сигнали за разследване на случая"- твърдят от МВР. Според Министерство на здравеопазването процедурата по регистрация на лечебно заведение в България е сложна и чужд гражданин не може да притежава клиника у нас.

Дали обаче няма да се намери някой благодарен българин, който не само да предостави имота си на лечителя, но и да му направи клиника, където да изтичат българското отчаяние, надежди...и пари?!


Лекувана от Уолкър българка:


"Предпочитам да вярвам, че съм излекувана"Доброволно си дадох парите! Аз потърсих Уолкър и го молих да ме лекува. Имах рак в трета напреднала фаза. Стоях в Мексико 2 месеца и имам подобрение. На летището в Хермофил ме посрещнаха с кола. Настаниха ме в квартира, която струваше 400 долара. Не съм гладувала! Пазарувах си от 2 супермаркета, цените са като в България. В клиниката на Уолкър туморните ми маркери влязоха в норма. Не съм си правила скенер в България засега. Лечението ми струваше 19 600 долара, като Уолкър ми изпращаше лекарство още 6 мес. Върнах се на работа, чувствам се добре. Бих пробвала и нанокристали срещу рак!"


ГАЛА:



"Доверих се на Силвия Кацарова!"



Уолкър ми го доведе Силвия Кацарова. В "На кафе" говорихме за методиката му. Имаше още една жена, бе донесла епикриза и твърдеше, че е излекувана от доктора. Не съм разгледала документите обстойно. Ужас! Изключително ми е неприятно да чуя, че има засегнати българи! Продуцентката ми е предоставила всички документи на колегите от "Темата на Нова". Те ще продължат вашето разследване!"





Стелитка от форума bgmama:

Там останаха още българи!"Майка ми почина след 5- седмично лечение в "клиниката" на Уолкър. Последната нощ е била в страшна агония. Молила е да я заведат в болница. Аз също се обаждах на Уолкър пет пъти, но отговорът бе, че нищо й няма, само паниката й е голяма. Имам имейл от Уолкър два дни преди майка ми да почине, че лечението й върви добре. Друга българка е отпратил 2 дни преди смъртта й. Бях в Мексико два пъти по 7 дни. Последно заминах от клиниката му на 5 март. Там останаха още българи!

ЗАКОН: Който причини другиму смърт поради незнание или немарливо изпълнение на занятие или на друга правно регламентирана дейност, представляващи източник на повишена опасност, се наказва с лишаване от свобода от една до шест години." / Глава втора от НК, Престъпления срещу личността/








Няма коментари:

Публикуване на коментар